lördag 31 maj 2014

Fotograferings-dag

På kvällen igår efter kvällsmaten packade vi ner badkläder, filtar och drog till en sjö någonstans i Hässleholm och det var hur mysigt som helst, därefter åkte vi hem till en personal och kelade med hennes katter. Det kändes verkligen som en härlig sommarkväll och det var superskönt att komma iväg. Jag sprang ut på en brygga med kameran runt halsen, bästa musiken i hörlurarna och doppade fötterna i plus-graders varmt sjövatten och jag skrattade hur mycket som helst med bästa Camilla.
Idag fyller bästa Milla år och vi ska ut på stan och fika och sedan ha en tjejkväll ikväll.

Jag kommer så småningom komma med en bildbomb av mina fotografier jag är helt ok-nöjd med, och som tidigare nämnts kommer jag lägga till en flik med bara fotografering. Nu blir det bara bilder från gårdagen, dålig som bra kritik uppskattas alltid. Puss!

Min älskade Camilla! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar