måndag 19 maj 2014

en sådan himla fin dag

Idag har jag verkligen "vaknat på rätt sida", och som jag berättade i gårdagens inlägg så ska jag hålla på med alla projekt som har legat på is nu ett tag! Efter lunchen ska jag hoppa i myskläderna, spela högsta volym på Die antwoord och ha EGEN TID! Klart uppdaterar jag när jag är klar ;-) Jag är bara så himla glad idag, och jag tänker låta mig vara det! Jag har energi och jag är motiverad till tusen! Jag har olika volontär arbeten som jag dessutom skall kolla upp idag och har en massa projekt att påbörja som jag har velat göra så himla länge.
Jag förtjänar att må bra, jag förtjänar att ta hand om mig själv. Det gör ni också!
Glöm aldrig bort att du är den viktigaste personen i ditt liv, därför är det så himla viktigt att ta hand om sig själv. Puss!  
DU ÄR VIKTIG.

Jag idag:





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar