söndag 18 maj 2014

totalt utbränd men helt motiverad

Mellan fredag till lördag blev det arton timmars sömn, personalen fick verkligen inte liv i mig och jag orkade inte resa mig ur sängen. Att det är konstigt kan jag inte påstå eftersom veckan har varit fruktansvärt hektisk. Helgen har varit underbar, vilat,vilat, vilat och planerat. Nu får det vara nog med alla dessa tårar och ångestdagar, nu ska jag ägna tid åt det som ger mig ett leende på läpparna igen. Jag har en massa olika pysselprojekt på gång, Jag köpte färg i torsdags så först och främst ska jag renovera om några fula möbler! Nu har jag en massa roliga saker att se fram emot! Och i morgon skall jag kolla på några bilder från i vintras, se om de är värda att spara, fixa till etc. Uppdaterar mer sen ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar