söndag 13 juli 2014

nedstämd

I helgen har jag fått exakt noll saker gjorda. Jag har legat på soffan och inte rört en fena. Har bara inte orkat, har bara inte fått fram ett enda ord när personalen frågat hur jag egentligen mår. I morgon kommer min terapeut tillbaka från semestern (tack gode gud) och i morgon hoppas jag på ett möte för att få en bättre struktur på min vardag och få svar på alla frågor som snurrar i mitt huvud. Just nu har det blivit allt vanligare att jag ligger i sängen och gråter av utmattning. Jag behöver aktiviteter och komma utanför väggarna, jag behöver förhindra, hantera. I morgon skall jag göra upp en plan för hela veckan så jag varje dag har något att vakna upp till. Jag delar med mig mer av det inom kort, hoppas ni alla har haft en fin helg, kära ni.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar