tisdag 24 juni 2014

En otålig, sprallig Sarah!

Såhär har jag sett ut under dagen på stan med överdrivet prickiga kläder och panda-skal när jag vandrat omkring och bollat massvis med mig själv och mina tankar.

Jag väntar svar på så mycket, jag är på gång med praktik och jag har så mycket annat fint på gång att göra redan att snart kommer spricka av glädje. Åh jag ska dela dela när jag har klartecken och allt det där. Jag ska på min första intervju på torsdag för ett volontärarbete däremot som är helt spikat nu! Och det känns så himla himla bra och vackert så det kan inte bli bättre. Och jag är så himla nervös men framförallt, lycklig inför detta! 

2012 vägrade jag lämna behandlingshemmets väggar för världen utanför verkade så skrämmande och där ville jag inte vistas. Skrämmande tycker jag fortfarande men med små små steg ger jag mig in i livet igen, för en vacker dag vill jag också hitta min plats och min mening med livet. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar