måndag 21 april 2014

Måndag igen, dags för ny vecka, nya tag!





Kunde verkligen inte somna igår, tankar i mitt huvud snurrade i hundranittio, såpass att jag knappast klarade av det i stunden att få ner det på papper. - Så, istället för att grubbla så pass mycket att jag framkallar ångest valde jag denna strategi, startade rasten(nostalgi på hög nivå) och drack mängder av Bedtime - Yogitea. För er som älskar te så är Yogi-Tea verkligen att rekommendera! Classic och Green Chai är mina favoriter. :-)

Te och cigg var verkligen räddaren-i nöden- dags att vakna huskur.
Och citatet jag fick till te-påsen var så himla fin!

Denna vecka:

Skolan drar igång i morgon, på onsdag är det samhällsprov och jag tror att det inte går att bli mer stressad än vad jag redan är *suck. Jag har redan så mycket annat att tänka på som måste fixas och donas och vara klart innan veckans slut, inte enbart skolarbete utan även arbete som jag skall göra tillsammans med min terapeut och en plan på hur jag vill lägga upp vissa saker och ting i min behandlings som jag känner är viktigt att dela med mig då det finns rätt så mycket som tynger mig i nuläget. Men-men, idag kommer vara en väldigt avslappnad dag och veckan skall struktureras upp. På Onsdag har jag kvalitetstid med personal så då drar vi till Malmö och ska käka på den veganska restaurangen Vegegården. Sincerely, Sarah


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar