lördag 26 april 2014

Dagarnar laddade av ångest och berg-och-dalbanor

Sen i torsdag har jag inte varit kapabel till att fungera varken psykiskt eller fysiskt. Jag har legat helt utslagen av extrema smärtor i magen, och katastrofala tankar angående både min placering och över att jag så inte-alls-vet hur jag riktigt ligger till i skolan. Allt har varit i en enda ond cirkel då jag inte kunnat plugga eller gå till skolan på grund av mina fysiska problem dessutom.

Efter långa samtal med personal i onsdags då stressen var skyhög så har jag lyckats stabilisera allt, jag började sortera tanke efter tanke och fick ner det på papper för att strukturera upp allt. Jag sov sedan i gud vet hur många timmar och igår bosatte jag mig hela dagen i det gemensamma vardagsrummet, glodde på Prinsen&Jag, hade one tree hill maraton, drack mängder av te och fick socialt sällskap då och då.

Idag åt vi glass i Åhus igen och ikväll skall jag och Camilla ha en tjejkväll, som vi praktiskt taget har varje lördag, helt underbart. I morgon blir jag nitton, ska baka en vegansk tårta för första gången och blir den lyckad så delar jag med mig av den ;-) Puss

Outfit idag:






Mysbilder från gårdagen:

"Worry is a total waste of time."





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar