torsdag 12 juni 2014

total bloggtorka

Förutom att jag över-tänker och svårigheter att sortera så jag har världens bloggtorka. Idag kommer däremot uppdateringar efter att jag idag har haft skolmöte (vilket gick himla bra, vi diskuterade alla nya ämnen jag ska börja läsa till hösten och jag är SUPERMOTIVERAD!!) och jag har letat praktik som en galning i hela Kristianstad och det håller jag på att fortsätta med! Jag tänker hitta sysselsättningar nu i sommar för att inte börja klättra på väggarna och enbart fokusera på framtidsplaneringar och gräva ner mig i någon slags hemsk, skrämmande bubbla.

Jag kommer även att påbörja volontärarbeten och allt det här kommer uppdateras på bloggen inom kort. Så mellan mina svartvita dagar har det även funnits små gråzoner.

De senaste dagarna har jag förätit mig på godaste vegan-nougaten och vegan-lösgodis (tänker påpeka att jag läst på vegokollen att det kommer tillsättas mjölkpulver i nougaten snart och det irriterar mig. Håll koll, veganvänner!)

 

SUPERGOD, VÄRLDENS BÄSTA.
Kommer bli så himla besviken om de verkligen kommer att tillsätta mjölkpulver. gaah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar