lördag 14 juni 2014

mysig lördag och funktionshinder-plugg

Idag har jag fortsatt på ett pysselprojekt som inte riktigt är klart än! Förutom pyssel så har eftermiddagen spenderats med fika i Åhus och ikväll åkte jag och personal och storhandlade veganmat och vi gick runt och letade runt alla möjliga matprodukter och kakor som är veganska (ja, jag vet att det finns vegokollen för att kolla det, men jag tycker det är så himla kul haha)

Nu kommer jag förhoppningsvis kunna uppdatera bloggen snabbare med vegan-recept, hihi! Nu ska jag återvända till mitt litervis-drickande av te och filmen "I am number four"

Jag har dessutom fått en bok som jag skall studera och ge mig in i att förstå som heter "vad innebär funktionshindret?" - den kommer jag uppdatera mer om på bloggen när jag gett mig in i den lite mer.




Love is energy and energy must move all the time.
Och mansons-logo tatueringen som påminner mig om att det finns ljus i mina mörkaste stunder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar